מכירה חדר שינה אחד, Dubai Marina, Dubai, איחוד האמירויות הערביות, Sparkle Towers, Dubai Marina

מכירה - Cod. 38017

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 78.87 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 14

דירת 1 חדרים זמין למכירה במגדלים ספארקל - דובאי מרינה.

BUA: 849 sq.ft.
נוף למרינה ולבריכה.

מחיר: 1,348,511 AED.
תוכנית תשלום: 40% עד למסירה ברבעון השני של 2019, 60% בתשלומים של 1.5 שנה.

בין אם זה נוף פנורמי של מים או את סביבת החיים האקסקלוסיבית של מגדלי Sparkle, מובטחת לך חוויה שלא כמו כל האחרים. במגדלי Sparkle, אנו גאים לספק לך את אורח החיים שמגיע לך; אורח חיים מכה מהלב של דובאי מרינה, אחד פלאי בטון של דובאי.
ההמולה של המרינה ווק, טיילת להולכי רגל באורך 7 ק"מ עם מגוון רחב של מסעדות ובידור, הינה נגישה ישירות.
החופים החוליים הנהדרים של מלון ג'ומירה ביץ 'רזידנס נמצאים במרחק 5 דקות הליכה בלבד מהמגדל, מה שהופך כל יום ליום לחוף. הליכה JBR מדהים הוא כמעט בחצר האחורית שלך, להיות רק שתי דקות הליכה מן המגדלים.
כדי להפוך את שהותם של האורחים לנוחה ונעימה ככל האפשר, כל אחד מהחדרים מכיל חדרים ללא עישון, מיזוג אוויר, חלוקי רחצה, עיתון יומי, שולחן, מייבש שיער, חיבור לאינטרנט (אלחוטי). עבור קניות קרוב לבית, קניון מרינה הוא רק שתי דקות נסיעה.
במשך ימים אתה רוצה לשבת ולחשוף את העיר, מטרו דובאי, אשר נגיש בקלות דרך החשמלית מרינה, היא אפשרות קיימא עבור תחבורה.
עם מיקום נוח ב דובאי, Sparkle Towers מהווה בסיס נהדר שממנו ניתן לגלות את העיר התוססת. מטיילים יכולים ליהנות מגישה קלה לכל האיזורים המרכזיים של העיר.
שני המגדלים הם קרקע + 29 וקרקע + 14 מחוברים לקרקע + 4 פודיום ושלושה מקומות חניה במרתף, מה שהופך את הבחירה שלך של נוף ופרספקטיבה מרהיב בכל רמה. בנוסף, מספר שטחי מסחר פונים לחוף ולכביש הראשי יציעו מבחר של חנויות קמעוניות שישרתו את תושבי מגדלי Sparkle.
מרגע שאתה נכנס לתוך הלובי המפואר, מנוקד עם אורות נוצצים ופאר מרהיב, תוכלו מיד לדעת כי במגדלים Sparkle, אנו מבטיחים את הד ההידור הוא בכל פינה וסיים לגעת.
קריסטל דחף את חלונות החלון, חלונות מזוגגים כפולים ואורות חיצוניים נוצצים הופכים את הנוף למהנה לא פחות משני צדי החלון.
חדרי אמבטיה מסוגננים, עם כלי סניטריים אירופאיים ממותגים ומודרניים, מודעים לכך שלעדון אין סוף. כל חדר שינה מגיע עם חדר רחצה צמוד, המתאים לצרכים שלכם.
מצא את התשוקה שלך על משטחי גרניט ביותר המודרנית ממותגים מובנית מכשירי נירוסטה במטבח ביתי עדיין מפואר, הלב של כל בית.
כי אנחנו יודעים כי החיים יוקרתי מגיע עם רמת ההלבשה להרשים, יש לנו מותאם אישית בנוי כל חדר שינה לכלול מלתחה מובנית כדי להקיף את חוש האופנה הרחב שלך. ב מגדלי Sparkle יש מקום לכל אחד עם כל שתיים שלוש יחידות השינה מגיע עם חדר מטפלת שתוכנן במיוחד.
עם מרכזי כושר ובריכות שחייה מבוקר טמפרטורה, אתה רק אימון הרחק ממריץ שקט. בואו המקלט הבטוח שלך להפוך את הפאר של סאונות מפוארות, ג'קוזי של ספא. נשים יכולות ליהנות מפרטיות של מתקנים נפרדים.
אבטחה היא לא שאלה שאתה צריך לשאול, כמו המגדל מצויד מצלמות אבטחה טלוויזיה במעגל סגור, כי לפקח על כל אינץ 'של המגדלים, לשים כל דאגות בטיחות ייתכן שיהיה לנוח. כדי להגביר את הבטיחות, שומר אבטחה בן עשרים וארבע נמצא ערני בכל עת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB